Ajánlás
Jelöltet ajánlani csak az illetékességgel rendelkező helyi választási iroda által kiadott, sorszámmal ellátott ajánlóíven lehet.
Az ajánlóívek igénylése
Ajánlóívet az igénylő vagy a jelöltként a független jelöltként indulni kívánó választópolgár, illetve a területi választási bizottság/Nemzeti Választási Bizottság által jogerősen nyilvántartásba vett jelölő szervezet – a képviseletére jogosult személy útján – igényelhet.
Az igény bejelentésére az A4 jelű formanyomtatvány szolgál, amelyet a helyi választási irodában bárki, meghatalmazás nélkül igényelhet, vagy a www.valasztas.hu weboldalon letölthet.
A Helyi Választási Iroda (9343. Beled, Rákóczi u. 137.) legkorábban 2019. augusztus 24-én (szombaton) 8.00 és 16.00 óra között adja át az igényelt mennyiségű ajánlóívet az igénylőnek.
Ezt követően az ajánlóívek igénylésére és átvételére munkanapokon hivatali időben van lehetőség.
Az ajánlóív átadásáról a választási iroda átvételi elismervényt állít ki. Az ajánlóívekről másolatot készíteni – még kitöltetlenül is – szigorúan tilos!
Az ajánlóívek leadása
Az összes ajánlóívet vissza kell szolgáltatni 2019. szeptember 9-én 16.00 óráig a helyi választási irodának. Azt az ajánlóívet is, amely nem tartalmaz ajánlást, ezen időpontig kell visszaadni.
A jelöltet legkésőbb 2019. szeptember 9-én 16.00 óráig kell bejelenteni az ajánlóívek átadásával egyidejűleg az illetékes helyi választási irodánál.
Az ajánlóívek szakaszos leadására nincs lehetőség!
A bejelentés alkalmával legalább annyi ajánlást kell leadni, amely eléri a jelöltállításhoz szükséges érvényes ajánlások számát, amely Rábakecöl településen
Polgármester jelöléshez: 20db
Egyéni listás jelöléshez: 7 db
A polgármesterjelölt és az egyéni listás jelölt bejelentésére az E2 jelű formanyomtatvány szolgál.
Beled, 2019. augusztus 16.
Dr. Gál László
HVI vezető