Hírek

Elérhetőségek

Tájékoztató az önkormányzati képviselő és polgármester jelölés folyamatával kapcsolatos tudnivalókról

Ajánlás
Jelöltet ajánlani csak az illetékességgel rendelkező helyi választási iroda által kiadott, sorszámmal ellátott ajánlóíven lehet.

Az ajánlóívek igénylése
Ajánlóívet az igénylő vagy a jelöltként a független jelöltként indulni kívánó választópolgár, illetve a területi választási bizottság/Nemzeti Választási Bizottság által jogerősen nyilvántartásba vett jelölő szervezet – a képviseletére jogosult személy útján – igényelhet.
Az igény bejelentésére az A4 jelű formanyomtatvány szolgál, amelyet a helyi választási irodában bárki, meghatalmazás nélkül igényelhet, vagy a www.valasztas.hu weboldalon letölthet.
A Helyi Választási Iroda (9343. Beled, Rákóczi u. 137.) legkorábban 2019. augusztus 24-én (szombaton) 8.00 és 16.00 óra között adja át az igényelt mennyiségű ajánlóívet az igénylőnek.
Ezt követően az ajánlóívek igénylésére és átvételére munkanapokon hivatali időben van lehetőség.
Az ajánlóív átadásáról a választási iroda átvételi elismervényt állít ki. Az ajánlóívekről másolatot készíteni – még kitöltetlenül is – szigorúan tilos!

Az ajánlóívek leadása
Az összes ajánlóívet vissza kell szolgáltatni 2019. szeptember 9-én 16.00 óráig a helyi választási irodának. Azt az ajánlóívet is, amely nem tartalmaz ajánlást, ezen időpontig kell visszaadni.

A jelöltet legkésőbb 2019. szeptember 9-én 16.00 óráig kell bejelenteni az ajánlóívek átadásával egyidejűleg az illetékes helyi választási irodánál.

Az ajánlóívek szakaszos leadására nincs lehetőség!
A bejelentés alkalmával legalább annyi ajánlást kell leadni, amely eléri a jelöltállításhoz szükséges érvényes ajánlások számát, amely Rábakecöl településen

Polgármester jelöléshez: 20db

Egyéni listás jelöléshez: 7 db

A polgármesterjelölt és az egyéni listás jelölt bejelentésére az E2 jelű formanyomtatvány szolgál.

 

Beled, 2019. augusztus 16.

 

Dr. Gál László

HVI vezető